.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در همه شهرستان های مازندران یکسان عمل می شود ؛
مدیرکل کار مازندران : داشتن چک برگشتی و معوقات بانکی مانع دریافت تسهیلات کرونایی نمی‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه چک برگشتی و معوقعات تاثیری در پرداخت تسهیلات کرونایی ندارد گفت: بانک‌ها باید به محض دریافت پرونده تسهیلات را پرداخت کنند.
مدیرکل کار مازندران : داشتن چک برگشتی و معوقات بانکی مانع دریافت تسهیلات کرونایی نمی‌شود

شمال نیوز: کامران اصغری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان محمودآباد که با حضور فرماندار و مسؤولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات، همفکری و هم اندیشی برای رفع مشکلات موجود در زمینه اقتصادی و بهبود خدمات دهی به مردم در بخش های مختلف است.

وی خواستار پیگیری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌ها شد و ادامه داد: آیین‌نامه پرداختی به تمام بانک‌ها اعلام شد و بانک‌ها موظفند روند کار را تسریع دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه چک برگشتی و معوقعات تاثیری در پرداخت این تسهیلات ندارد گفت: بانک‌ها باید به محض دریافت پرونده تسهیلات را پرداخت کنند و بانک‌ها باید علت عدم پرداخت را به دبیرخانه ستاد کرونا اعلام کند.

این مسؤول تصریح کرد: روند پرداخت این تسهیلات در شعب بانک‌های استان باید هرچه سریع‌تر به روز شده و تسریع پیدا کند تا بخشی از منابع مالی این کسب و کارها تامین شود.

اصغری بیان کرد: در بخش تسهیلات واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در همه شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی و پیگیری و مکاتبات یکسان بوده است.

وی سهم استان مازندران از تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا را هزار و 561 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 57 هزار پرونده خویش‌فرمایی و کارفرمایی مشمول این طرح شدند که از این تعداد 49 هزار فقره پرونده مربوط به حمل و نقل درون شهری و بیرون شهری بوده که شیوه نامه مشخص دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مسئولیت پرداخت این تسهیلات با 19 بانک است، تصریح کرد: در شهرستان محمودآباد از هزار و 583 طرح 248 طرح از طریق سامانه به بانک های محمودآباد ارسال شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.